pátek 24. června 2016

Kontakt a FAQ

Pokud máte dotaz, prosbu anebo mě potřebujete z nějakého jiného důvodu kontaktovat, můžete mi napsat přímo do komentářů pod článek, napsat mi na Facebookovou stránku anebo se ozvat na email, odpovím hned, jak budu moct ^^


Nejčastěji kladené otázky
(A věci, co by vás mohly asi zajímat...)

- Imaginareum není můj první blog, blogů jsem vystřídala nespočet. Můj předchozí blog nesl název World of Fantasy Stories, sídlil na Blog.cz.

- Stále píšu povídky, najdete mě i na Wattpadu
(Tudíž i většinu původních povídek najdete právě tem)

- Obrázky do recenzí si dělám sama, používám Photoshop

- Zdroje obrázků v článcích dávám do prokliku přímo na obrázek
- Můžete mě znát i pod jinými přezdívkami: Začínala jsem jako Clarush*,
později Clara Black, Azzie, Azreel Black


V případě jakéhokoliv dotazu se nebojte zeptat ^^

0 komentářů:

Okomentovat