pátek 24. června 2016

O blogu

Imaginareum je blog o všem možném i nemožném.

Jeho předchůdce byl založený původně jako skladiště pro moje povídky, ale později jsem na blog přibrala pár kamarádů a s jednou kamarádkou jsme sdílely vášeň pro knihy... Z čehož vyplynuly naše první pokusy o recenzování knih. Později přibyly další knižní články a tehdejší blog World of Fantasy Stories si získával svoje čtenáře.

V roce 2016 jsem se ale rozhodla pro změnu. Po třech letech existence - původního blogu, tudíž WoFS - jsem zatoužila po něčem trošku lepším. Doména Blog.cz mi sice vyhovovala a na blogu jsem měla tolik práce, článků a vzpomínek... Bylo těžké ten krok udělat. I přesto jsem se ale nakonec přestěhovala - a tak vzniklo Imaginareum, jak ho vidíte dnes.

Už na svém původním blogu jsem psala občas i články povídacího (anebo chcete-li deníkového) rázu, v čemž na Imaginareu taktéž směle dál pokračuji. Možnost podělit se o historky ze života, zkušenosti, radosti a pády je jeden z důvodů, proč mám blogování tak ráda.

Najdete tu ale spoustu dalších věcí! Od typů na knihy a obecně knižních článků - recenze, projekty, meme, výzvy - i články o různých seriálech, filmech anebo vyloženě na určité téma. Také se snažím psát nějaké ty postřehy, které jsem během blogování stihla nasbírat - abych případně pomohla těm, kteří svojí blogovou cestu teprve nalézají :-) 

0 komentářů:

Okomentovat