pondělí 27. června 2016

Filmovo-seriálový koutek | Trojité finále, nové série a tipy do kina!


Po delší době se hlásím i s novým Filmovo-seriálovým koutkem, který bude nadupaný novinkami! (Dobře, možná ne až tak moc, ale...) Přišel celkem nečekaný konec seriálu Penny Dreadful, který tenhle rok přišel s třetí řadou, blíží se konec šesté série Hry o trůny a právě začala sedmá série Pretty Little Liars! Na podzim by měla přijít druhá série Scream Queens a do kina se můžete těšit na filmovou adaptaci knihy od Jojo Moyes - Než jsem tě poznala. Také bylo oznámené datum premiéry filmové adaptace knihy Kocour Bob od Jamese Bowena.





Začnu tím, co mě asi nejvíc šokovalo. O co jde? Penny Dreadful - seriál, o kterém jsem psala tuším naposledy - se na začátku června dočkal premiéry nové (v počtu třetí) řady. Ta přinesla nejeden zvrat... a především samotný konec celičkého seriálu. Spousta fanoušků to absolutně nečekala - a já se tedy řadím mezi ně, ačkoliv se to dalo tak trošku tušit. Osobně jsem ještě poslední díl neviděla, ale četla jsem spoilery. Podle všeho Penny Dreadful skončí stejně, jaký ostatně byl celou dobu - velkolepý a dramatický. 

U konců seriálů ale ještě zůstaneme. Stejně jako seriál Penny Dreadful skončil i seriál Faking It od MTV. Zatímco se řada fanoušků bouří proti příšernému zakončení, které navíc bylo fakt narychlo a hodně se to podepsalo už jen na finále, nějak to nevypadá, že by se seriál měl vrátit. To je celkem škoda... Zvlášť potom, co MTV takhle odstřihlo i nadějný seriál Finding Carter. 

Na druhou stranu se nám ale blíží i vzrušující finále aktuální série Hry o trůny. VAROVÁNÍ. Budu se sice snažit vyhýbat spoilerům, ale moc to nepůjde. Pokud spoilery číst nechcete, tak tuhle část přeskočte. Internet už je solidně zaplavený nejrůznějšími teoriemi a po těch několika posledních dílech musím říct, že jsem skutečně napjatá. Minulá série byla zakončená... *Vzpomíná na svoje pocity* Nechám to raději být.
Opustilo nás několik postav, další postavy prošly novým vývojem - a za sebe musím říct, že jsem vážně ráda. Podle všeho nás ale čeká (po celkem pěkném zakončení předposlední epizody) ještě nějaké to nemilé překvapení. Jenom doufám, že to nebude něco jako Branova dějová linie, která mě štvala už pěkně dlouho. Jsem jediná, kdo Brana nemá ráda? Už nějakou dobu? Jsem vážně zvědavá, jaký plot-twist nám hodí pod nohy tentokrát. 

Další novinkou je, že se k nám 20. září vrátí seriál Scream Queens! Mezi nové tváře seriálu se přidávají Taylor Lautner, James Earl a John Stamos. Z původní sestavy se vrací Emma Roberts, Lea Michelle, Billie Lourd, Abigail Breslin, Keke Palmer, Jamie Lee Curtis, Glen Powell a Niecy Nash. Těšíte se? 

Do televizí se vrátil i seriál Pretty Little Liars. Lhářky ještě stále čelí svojí živoucí noční můře - A. Věci se ale čím dál víc komplikují, takže se Hanna falešně přizná A k vraždě Charlotte... A když ji A unese, je na lhářkách a spol, aby objevili skutečného vraha, protože jinak Hanna zemře. Podaří se jim odhalit vraha a zachránit Hannu?

Co se týče filmových typů, mám pro vás hned dva! Začnu tím zřejmě žhavějším. Knižní bestseller od Jojo Moyesové - Než jsem tě poznala se dočkal svého filmového zpracování a nejen, že už byl zveřejněný plakát a datum premiéry, můžete se už podívat i na trailer! V hlavních rolích zazáří Emila Clarke (Daenerys ze Hry o trůny) po boku Sama Claflina (Finnick z Hunger Games, Philip z Pirátů z Karibiku: Na vlnách podivna). Mezi herci se ale objevuje ještě jedna známá tvář ze seriálu Hra o trůny - Charles Dance, který si zahrál Tywina Lannistera. 
Druhým typem do kina je filmová adaptace dalšího knižního bestselleru - Kocour Bob od Jamese Bowena. Ten je podle skutečných událostí a kdo se bojí emocionálního vypětí z Než jsem tě poznala, může zkusit tuhle variantu. Zvlášť, pokud máte rádi kočky - v tomhle filmu si totiž právě kocour sehraje hned hlavní roli jako pomocník drogově závislého člověka, který se chce dostat ze dna svých potíží a žít normálně. Kocour Bob je neskutečně vřelý a krásný příběh, pokud vás to zaujalo, můžete mrknout na moji recenzi. (jen je na druhý díl, protože autor svůj příběh rozdělil na dvě části - film bude možná kombinací obou?)


Tak co, zaujalo vás něco? Jaký máte popřípadě názor na
ukončení dvou seriálů a finále GoT/začátek nové série PLL? 
Pište do komentářů ^^

23 komentářů:

  1. Já jsem taky dřív hrozně moc sledovala seriály, ale teď už na to není moc čas :)
    Na než jsem tě poznala se hrozně moc těším a taky na Hledá se Dory a Doba ledová 5 :)
    Hezký článek!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky, ačkoliv já tedy čas mám :D Mám tedy spíš opačný problém - už mi seriály docházejí xD Na Hledá se Dory se taky těším, stejně jako na Dobu ledovou - to už je u nás doma doslova rodinná klasika :D Díky moc ^^

      Vymazat
  2. Díky moc za info, zlato! Na druhou řadu Scream Queens jsem vážně zvědavá, a PLL! Vážně si přeji, aby tohle byla poslední řada a Hanna umřela..:D Asi se mi to nesplní, co?..:D A doufám, že počítáš s tím, že na Než jsem tě poznala jdeme spolu! Potřebuju parťáka, co mě bude zásobovat kapesníkama..:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to tedy ne, Hanna neumře :P Náhodou je to jedna z dost zajímavých postav, spíš bych to přála Alison xD Ale což, podle mě neumře nikdo z hlavní sestavy, ačkoliv už na tom moc nesejde :D A jop, taky doufám :D (že nám to vyjde - odvozem)

      Vymazat
  3. Asii jsem trapna ale ty serialy mi vubec nic nerikaji :D jako vim ze existuje hra o truny ale nikdy jsem ji nevidela a vim ze existuje pll ale uz par let jsem pozadu s novou serii :D jediny co znam je jojo a jeji film ale nejsem si jista jestli to emocne zvladnu v kine :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se stává :D A já jsem taky zvědavá, ale nehnuly se mnou ani Hvězdy nám nepřály, tak tohle snad taky ne :D Kdyby náhodou, budu mít plnou tašku kapesníků kvůli svojí celoroční rýmě xD

      Vymazat
  4. Aaaaa, Faking It už skončilo? Zatraceně, já asi nějak úplně vynechala jednu sérii :D jdu to okamžitě napravit

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel ano :( Ukončili to fakt hrozně narychlo a dokonce i bez pořádného konce, takže celý seriál končí blbě třetí sérií :/

      Vymazat
  5. Čože? GoT už zas končí? Veď som to ani nestihla začať pozerať! :-D
    Rozmýšľala som, že si Predtým ako som ťa spoznala kúpim, ale neviem, či by ma bavila kniha takého štýlu..radšej si to pozriem (Bože, neverím, že som túto vetu vážne vypustila z úst. Na moju obranu..nemám rada epické knihy plné lásky atď..ale mám rada presne také filmy.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už je to tak. Ale musím říct, že jsem v době psaní toho článku neměla sebemenší tušení, jak epické to finále bude! :D
      A zkus na to mrknout, není to určitě úplně marná volba :) Já sama na tenhle typ knížek ani filmů moc nejsem, ale občas to prostě nějak padne, že se to i hodí :D Navíc bych řekla, že ta autorka vůbec nepíše špatně, co jsem spěšně nakoukla do jiné její knížky, co od ní doma mám :)

      Vymazat
    2. Tak neviem, keď čítaš knihy v slovenčine (češtine) myslím, že kvalitu štylizácie ovplyvňuje do veľmi veľkej miery aj prekladateľka. Čo samozrejme neznamená, že autorka zlé píše, božechráň

      Vymazat
    3. To je pravda, ale většinou se zachovává alespoň do minimální míry originální volba výrazu, ačkoliv bych řekla, že se toho spousta ztratí v překladu :/ Hrozně často mě ale irituje překlad jako takový, kvůli volbě výrazů. V angličtině jsou ta slova taková jednotvárná, protože neskloňují - v češtině je spousta šíleně iritujících slov, které potom z některých těch knih dělají čtenářské utrpení :D

      Vymazat
  6. jsem asi ostuda, protože hry o trůn mám všechny k dispozici, ale stále jsem si nenašla chvilku si je všechny shlédnout. Možná pak bych byla víc v obraze. Ale to je můj problém. Za to Lhářky jsem zkoukla všechny a je to vážně pecka. Píšeš zajímavě! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To vlastně ani nejsi, hele :D A pokud jsi, tak já jsem taky - pořád mám doma nedočtený první díl jako knížku. Pořídila jsem si nové vydání, kdy je každý díl rozdělený na dvě poloviny - a když jsem si po delší době pořídila tu druhou polovinu, už jsem se ke čtení nedostala ._.
      S těmi Lhářkami jsem skutečně zvědavá, jak to teď dopadne :D A díky ♥

      Vymazat
  7. Na film Než jsem tě poznala, se chystám, tak jsem zvědavá... víc než příběh (četla jsem i knihu) se mi líbí obsazení. :D A Lhářky chci taky konečně rozkoukat, viděla jsem pár dílů a dost se mi to líbilo.. ale nějak není na všechno vůbec čas...

    OdpovědětVymazat
  8. Tak já se tedy musím přiznat, že seriály vůbec nesleduju, ale co se týče GoT, tak by Martin už jako laskavě mohl dopsat ten šestý díl :D
    Do kina se chystám určitě na Než jsem tě poznala (hlavně kvůli hercům), i když Moyesovou moc nemusím. V září (myslím) bude mít premiéru také Sirotčinec slečny Peregrinové, takže to si taky nechci nechat ujít, protože prostě Tim Burton...:D
    Měj se krásně a užívej sluníčka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na ten Sirotčinec jsem trošku pozapomněla xD Nevadí, příště :D Díky ♥

      Vymazat
  9. Já se těším na film Než jsem tě poznala, protože miluji Emila Clarke, a na hru o trůny se dívám hlavně kvůli ní :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky ji mám moc ráda, je hrozně sympatická :D

      Vymazat
  10. No jako na GOT jsem koukala celou hodinu s naprostou husinou, to byla fakt bomba! A Než jsem tě poznala bych určitě chtěla vidět :)

    Simply Janet

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto souhlasím! Úplně jsem na to zírala, ale byla to vážně bomba, jak píšeš :D

      Vymazat
  11. Je to už hodně dlouho, co jsem sledovala západní seriály a dostala jsem se k nim teprve tak dva týdny zpátky. :D Totiž svět korejských seriálů a japonských anime dokáže nebezpečně pohltit. Nicméně jsem si udělala čas na šestou řadu GoT a z finále se stále vzpamatovávám. :D Dlouho si napamatuji takhle povedené zakončení, takže už se těším na další řadu.

    Druhou řadu Penny Dreadful jsem s viděla ještě když vycházela, ale aktuálně to asi nebude priorita. Ze zbytku zmíněných sérií jsem viděla akorát osm (?pravděpodobně) dílů Faking it a nadšená jsem z toho vážně nebyla, jelikož tak hloupé zpracování s ještě hloupějšími postavami jsem dlouho neviděla. :D Ono by se to sice dalo tvrdit i o Scream Queens, ale to si aspoň nehraje na drama a působí jako parodie. :D

    A mimochodem, slyšela jsi o Sense8? Určitě bych doporučila! :))

    OdpovědětVymazat